Mijn werkwijze

Stap 1: Intake-gesprek

Om goed van start te kunnen gaan heb ik eerst een goed beeld nodig van de huidige situatie. We bespreken samen de wensen maar ook de knelpunten voor jou tijdens een online gesprek. Op basis van dit gesprek kan ik dan een plan van aanpak opmaken. Daarom is het dus heel erg belangrijk dat ik meteen alle informatie en de juiste informatie van je krijg. Interesse? Klik hier om contact met me op te nemen voor een vrijblijvend intakegesprek.

 

Stap 2: De offerte

Nadat ik een goed beeld heb gevormd van je wensen, je huidige situatie en de nodige werkzaamheden maak ik een offerte. Dit gebeurt op basis van het intake-gesprek. Daarnaast krijg je ook meteen een idee van de geschatte tijd en eventuele bijkomende kosten. Zo weet je meteen ook het totale kostenplaatje van een consult van mij.

Aangezien iedere situatie uniek is, maak ik enkel en alleen offertes op maat. Afhankelijk van de opdracht en de omvang ervan moet je rekenen dat mijn uurtarief tussen de 45€ en de 65€ per uur inclusief BTW ligt.

Voor meer informatie over mijn aanbod rond opruimen en organiseren vind je hier. Ook de richtprijzen worden hier vermeld.

Heb je meer interesse in routines? Dan kan je hier mijn aanbod terugvinden met de richtprijs.

 

Stap 3: Uitvoering & mijn aanpak

Ik vind het vooral belangrijk dat de focus ligt op “praktische tips” en “samen werken“. Als ik langskom is het de bedoeling dat je nadien ook zelf meteen aan de slag kan gaan. Ik probeer doorheen het consult handige tips maar ook wil ik je met een helpende hand door je hindernissenparcours loodsen.

Tijdens een consult gaan we samen tot de kern van het probleem om dit dan vervolgens stap voor stap op te lossen. Hierbij houden we rekening met jouw ritme maar ook met jouw noden!

We maken in dit traject tijd om belangrijke beslissingen niet halsoverkop te nemen, maar vol overtuiging en zonder spijt achteraf. Zodat je na de uitvoering met een positieve en open blik kan terug kijken op deze ervaring en er energie uit kan putten om deze aanpak door te zetten. Een traject is dus altijd een combinatie van “handen uit de mouwen steken” en “inzicht krijgen“.

 

Stap 4: De evaluatie & nazorg

Een sessie brengt vaak meer dan alleen orde en structuur teweeg. Daarom plan ik graag nog een evaluatiemoment in met jou om te bespreken of alles naar wens is verlopen. Dan kunnen we ook bespreken of er eventueel nog een vervolgafspraak nodig is.

Heb je nog vragen voor mij? Neem dan zeker contact met mij op want ik help je graag verder!

Een organizing sessie brengt vaak veel teweeg. Daarom plannen we samen een evaluatiemoment om te bespreken of alles naar wens is verlopen en of er behoefte is aan een vervolgafspraak. Heb je nog meer vragen? Neem contact met me op, ik help je graag verder.